Benvinguts a 2n curs de cicle inical, espero
que tot el que hi trobeu sigui útil
Comencem amb un treball d'instrumentació, hem de trobar tots els instruments que
hi trobem, dir el seu nom, la seva família i quin és el seu pais original
Comencem amb un treball d'instrumentació, hem de trobar tots els instruments que
hi trobem, dir el seu nom, la seva família i quin és el seu pais original
Per començar a treballar el compàs de 2/4 hem triat aquesta cançó, de la qual
hi ha moltíssimes versions, cal diferenciar entre la pulsació forta amb l'accent musical
i la pulsació més feble, la dinàmica pot ser caminar com un soldat,
el fet de copiar la cançó és amb laidea d'assolir millor la lletra.
Us deixo un video, amb una de les versions d'aquesta cançó,
no és la mateixa que la que treballem a la classe però també és molt divertida
Comencem amb la lectura rítmica, per ara només treballarem la negra, les corxeres, i el silenci de negra
Jugarem amb les notes SOL i Mi, la nota Sol va a la segona línea del pentagrama i la nota Mi va a la primera línea del pentagrama
Comencem amb el treball de les primeres notes al pentagrama
una vegada repassades les notes cal saber llegir-les i entonar-les per això
us deixo la propera feina que farem
Treballarem el compàs de 3/4 i una forma fàcil, divertida d'aprendre és aquesta cançó
la diferència entre el 2/4 i el 3/4 es que el 3/4 té una pulsació
més i a més a mes és feble
un ejercici d'omplir compassos i col·locar les línees divisòries
sembla facil però no ho és, paciència i penseu la història del tren que he
explicat a la classe
Practicament estem acabant el primer tema i hem de recordar
les qualitats del so aquí teniu un petit esquema, ja que ara començarem
a treballar audicions actives i pasives
Una vegada recordada les qualitats del so, les hem d'experimentar amb
el cos, proposo aquesta audició amb el seu musicograma
Aquí teniu el vídeo si el voleu escoltar
Acaben el tema 1 amb una dansa molt catalana
LA SOLIPANDA
La símfonia del rellogte de Haydn
Un grup de segon canta una cançó divertidad, "Que heu menjat?"
Una activitat per saber ubicar les notes al pentagrama, molt important escoltar com sonen
i cantar-les
Bona tarda Pau,
ResponderEliminarEm dic Elvira i sóc la mare de l'Aleix de segon A.He consultat el teu bloc i m'ha semblat molt interessant. Sobretot els musicogrames. Ara que l'he descobert el farem servir més sovint.
Moltes gràcies
Elvira.
Gràcies Elvira, només miro d'apropar la meva pasió a tothom
EliminarHola Pau:soc el Alejandro Valenzuela i a classe m'ho passo molt bè i elteu racó m'agrada molt,sobre tot el Burrito Sabanero.gracies,Pau,fins aviat.
ResponderEliminarHola Pau, ens ha agradat molt el teu bloc i ens encanten les cançons de Nadal. Les escoltem sovint i estem desitjant sentir-les en directe.
ResponderEliminarElena (Pol, Marc, Àlex)